روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ سه شنبه ۱۵ آذر - شماره 4265

 مدیرعامل آبفا كرمانشاه عنوان نمود:

همدلی و همکاری کارگروه ۱۲۲ ارائه خدمات غیرحضوری  در این شرکت را بسیار آسانتر می‌سازد

 سامانه ۱۲۲ تنها سامانه پاسخگویی به مشترکان در خصوص حوادث آب و فاضلاب است که بصورت شبانه روزی پاسخگوی مشترکان و انتقال گزارش حوادث و اتفاقات به مدیران مربوطه جهت پیگیری و رفع می‌باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، نشست مشترکی با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران مرتبط با حوزه حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب به منظور هماهنگی و تسهیل در پاسخگویی و رفع سریعتر حوادث و شکستگی‌ها تشکیل شد.
بر اساس این گزارش، در این نشست، دکتر رضا داودی بر پاسخگویی به موقع و رفع سریع حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب تأکید کرد و گفت: سامانه پاسخگویی ۱۲۲ پل ارتباطی اصلی شرکت برای ارائه خدمات پایدار به مشترکین در سطح استان است و همدلی و همکاری اعضاء کارگروه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان ارائه خدمات غیرحضوری در این شرکت را بسیار آسانتر می‌سازد.
وی در ادامه افزود: استفاده از روش های ساده و نرم افزار برای ارائه خدمات به صورت سهل و آسان به مردم در مرکز ۱۲۲ آبفای استان اساس کار این مرکز است و باید برای تقویت آن بکوشیم.
گفتنی است سامانه پاسخگویی حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب(۱۲۲) آبفای استان کرمانشاه آماده دریافت گزارش های مربوط به حوادث آب و فاضلاب، شکایت های مشترکان، انتقادها و پیشنهادهای شهروندان کرمانشاهی است و مشترکان می توانند در صورت مشاهده هرگونه نقص در ارایه خدمات و یا خرابی در شبکه و انشعاب های آب و فاضلاب، با این سامانه تماس بگیرند.  ضروری است مشترکین از تماس های غیر مرتبط و پراکنده به امدادهای مناطق آب وفاضلاب استان اجتناب کنند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه