شهرستان
سامانه ۱۲۲ تنها سامانه پاسخگویی به مشترکان در خصوص حوادث آب و فاضلاب است که بصورت شبانه روزی پاسخگوی مشترکان و انتقال گزارش حوادث و اتفاقات به مدیران مربوطه جهت پیگیری و رفع میباشد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، نشست مشترکی با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران مرتبط با حوزه حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب به منظور هماهنگی و تسهیل در پاسخگویی و رفع سریعتر حوادث و شکستگیها تشکیل شد. بر اساس این گزارش، در این نشست، دکتر رضا داودی بر پاسخگویی به موقع و رفع سریع حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب تأکید کرد و گفت: سامانه پاسخگویی ۱۲۲ پل ارتباطی اصلی شرکت برای ارائه خدمات پایدار به مشترکین در سطح استان است و همدلی و همکاری اعضاء کارگروه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان ارائه خدمات غیرحضوری در این شرکت را بسیار آسانتر میسازد. وی در ادامه افزود: استفاده از روش های ساده و نرم افزار برای ارائه خدمات به صورت سهل و آسان به مردم در مرکز ۱۲۲ آبفای استان اساس کار این مرکز است و باید برای تقویت آن بکوشیم. گفتنی است سامانه پاسخگویی حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب(۱۲۲) آبفای استان کرمانشاه آماده دریافت گزارش های مربوط به حوادث آب و فاضلاب، شکایت های مشترکان، انتقادها و پیشنهادهای شهروندان کرمانشاهی است و مشترکان می توانند در صورت مشاهده هرگونه نقص در ارایه خدمات و یا خرابی در شبکه و انشعاب های آب و فاضلاب، با این سامانه تماس بگیرند. ضروری است مشترکین از تماس های غیر مرتبط و پراکنده به امدادهای مناطق آب وفاضلاب استان اجتناب کنند.